” منت خداي را عزوجل که طاعتش موجب قربتست و بشکر اندرش مزيد نعمت. هر نفسي که فرو ميرود ممد حياتست و چون برميايد مفرح ذات. پس در هر نفسي دو نعمت موجودست و بر هر نعمتي شکري واجب “

داستان زندگیت در حال نوشته شدنه پس با قدرت و امید ادامه بده

مشاوره و هدایت تحصیلی

آموزش و کسب مهارت

برگزاری آزمون و کسب مدرک معتبر

به دنبال به دست آوردن یک دیپلم معتبر هستید که فرصت های زیادی را در آینده شما باز کند؟

به هیچ چیز فکر نکن!

مدرسه مجتمع آموزشی پیشتازان علم مقصد برتر شما برای آموزش با کیفیت بالا و مسیر شغلی مورد نظر شما است.

روزانه

بزرگسال

تاریخ امتحانات

کتابخانه

باشگاه

خوابگاه

✦ دیپلم معتبر و رسمی آموزش و پرورش :

دیپلم گواهینامه ای است که پس از اتمام تحصیلات متوسطه اعطا می شود که نشان دهنده پایان موفقیت آمیز دوره متوسطه ی دوم و کسب مهارت های مقدماتی در حوزه های مختلف است. با این حال، همه دیپلم ها دارای سطح یکسانی از اعتبار و شناخت نیستند. بسیار مهم است که بین دیپلم معتبر و رسمی و مدرک معادل تمایز قائل شوید، زیرا آنها نقشی اساسی در شکل دادن به آینده شغلی و فرصت های آینده شما دارند.

به همین دلیل داشتن مدرک دپیلم معتبر، رسمی و قابل استعلام که توسط وزارت آموزش و پرورش صادر می شود یک شرط لازم برای شرکت در دوره های آموزشی بالاتر و یا استخدام می باشد.

✦ چرا باید مدرسه پیشتازان علم را انتخاب کنید ✦
. طیف گسترده ای از رشته ها .

 مدرسه پیشتازان علم به نیازهای آموزشی دانش آموزان در بخش های مختلف پاسخ می دهد. چه به موضوعات دبیرستانی علاقه مند باشید، چه علاقه مند به موسیقی از طریق هنرستان ما باشید، یا به دنبال گزینه های آموزش از راه دور انعطاف پذیر باشید، ما برنامه هایی داریم که آرزوهای شما را برآورده می کند.

. معتبر و قابل استعلام .

مدرسه ما مدرسه ی رسمی آموزش و پرورش است و مدرک دریافتی شما قابل  ترجمه، استعلام و ارایه به هر ارگان و یا سازمانی خواهد بود.

برای اطمینان از صحت و درستی می توانید نام پیشتازان علم را از وزارت آموزش و پرورش استعلام بگیرید .

. رویکرد یادگیری کل نگر .

ما به یک رویکرد جامع به آموزش اعتقاد داریم. برنامه های دیپلم ما مبانی نظری را با کاربردهای عملی ترکیب می کند و شما را با مهارت ها و دانش لازم برای پیشرفت در تلاش های آینده خود مجهز می کند. ما بر توسعه تفکر انتقادی، حل مسئله و مهارت های ارتباطی تمرکز می کنیم تا شما را برای چالش های دنیای مدرن آماده کنیم.

. انعطاف پذیری برای دانش آموزان روزانه و بزرگسال .

مدرسه پیشتازان علم درک می کند که دانش آموزان مختلف نیازها و تعهدات متفاوتی دارند. چه دانش آموز روزانه ای باشید که در کلاس ها در محل شرکت می کنید یا یک دانش آموز بزرگسال که مسئولیت های کاری و خانوادگی را انجام می دهد، گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر ما تضمین می کند که می توانید دیپلم خود را بدون از دست دادن سایر تعهدات خود دنبال کنید.

. امکانات و منابع پیشرفته .

ما به ارائه یک محیط یادگیری مساعد برای دانش آموزان خود اختصاص داده ایم. مدرسه پیشتازان علم دارای امکانات پیشرفته، کلاس های درس مجهز و منابعی است که از سفر آموزشی شما پشتیبانی می کند. تعهد ما به ارائه یک تجربه یادگیری جامع ما را به عنوان یک موسسه پیشرو متمایز می کند.

✦ مناسبت ها

افرادی که خدمت سربازی را تمام نکرده اند

در صورت عدم ثبت نام در مدرسه به عنوان بازمانده از تحصیل شناخته می شوید و از سامانه غیبت خواهید کرد! زیرا 'فقط مدارس (وزارت آموزش و پرورش) مجاز به درخواست و اعطای معافیت تحصیلی هستند' نه مدارس (وزارت کار - سازمان فنی و حرفه ای، وزارت ارشاد، جهاد کشاورزی و ...).

کسانی که به هر دلیلی موفق به اخذ دیپلم نشده اند

با ثبت نام در مراکز شبانه بزرگسالان می توانند از ابتدای دریافت سیکل تا دیپلم مدرک رسمی آموزش و پروش و قابل استعلام جهت ارایه به مراکز رسمی دریافت کنند
اینجا کلیک کنید
✦ اطلاعیه ها :
✦ اخبار

ثبت نام برای دریافت دیپلم شرایط خاصی نداره و شما در هر سن و سالی که هستین و هر جایی که هستین می تونید برای ادامه تحصیل اقدام کنید و در رشته ی مورد علاقه تون ثبت نام و دیپلم دریافت کنید.

شما می تونید با ثبت نام در دوره های آزمون طرح جامع مدرک سیکل دریافت کنید.

بله، ما مدرسه ی رسمی، دارای مجوز و تحت نظارت آموزش و پرورش هستیم و مدرک شما قابل استعلام جهت ارایه در هر سازمان و دانشگاهی خواهد بود.

نگران نباشید دوست عزیز شما می تونید در دوره های آموزش از راه دور ثبت نام کنید.

هزینه در بزرگسالان به صورت واحدی هر واحد غیر حضوری 300 تومان محاسبه می شود.شرایط پرداخت هم بصورت نقد و اقساط می باشد.

طول دوره ی دیپلم به صورت عادی سه سال می باشد که گاهی با شرکت در برخی دوره های فنی و حرفه ای می توان آن را کوتاهتر کرد. اگر شما قبلا قبلا برخی دروس را پاس کرده باشید برای شما به صورت تطبیق واحد ثبت می شود.

برای  دریافت دیپلم مجدد شما باید به مراکزی که دارای مجوز دیپلم مجدد می باشند مراجعه کنید. لیست این مراکز را می توانید با مراجعه به اداره آموزش و پروش ناحیه تون دریافت کنید.

نگران نباشید، شما می تونید با مراجعه به اداره ناحیه لیست ریز نمراتتون و سابقه ی تحصیلی تون رو دریافت کنید. دقت کنید که حتما باید توسط اداره مهر زده بشه بعد برای ثبت نام به مدرسه بیارین.

دوست عزیزم چیزی با نام دیپلم فوری وجود ندارد و اینها فقط تبلیغاتی برای شیادی و کلاهبرداری از شماست. مدارکی که با این عنوان صادر می شود جعلی و با یک استعلام ساده قابل تشخیص است. بارها و بارها عزیزانی به ما مراجعه کرده اند که گفته اند که نه تنها مدرک دریافتی از طرف ارگان و یا سازمان درخواست دهنده مورد پذیرش قرار نگرفته بلکه علاوه بر ضرر مالی و از دست دادن زمان هم براشون دردسر ایجاد کرده.

سیستم آموزش و پرورش به گونه ای هست که شما باید به صورت ترمی تعداد مشخصی واحد رو ثبت نام کنید و این کار باید از طریق یک مدرسه ی معتبر زیر نظر آموزش و پرورش انجام بشه .

بله عزیزم، فوق دیپلم معادل دیپلم نظام جدید حساب میشه.

#همراه_با_اولیا

#همگام_با _آموزش_و_پرورش

دبیرستان در ایران به عنوان مرحله‌ای از آموزش و پرورش در سطح دومرحله‌ای تحصیلات ثانویه در نظام آموزشی کشور وجود دارد. دانش‌آموزان عموما بعد از پایان مقطع ابتدایی (پایه‌ی ششم) و مدرسه‌های متوسطه پیشرفته، به دبیرستان می‌روند.

در دبیرستان، دانش‌آموزان به مدت سه سال (دبیرستان اول تا سوم) دروسی از قبیل ریاضیات، علوم، ادبیات، تاریخ، جغرافیا، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و دینی را در قالب دروس تئوریک و عملی می‌آموزند. در پایان هر سال تحصیلی، دانش‌آموزان باید امتحانات تئوریک و عملی را گذرانده و نمرات خود را کسب کنند.

همچنین، دانش‌آموزان در دبیرستان به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز مشغول هستند. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل باشگاه‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری، کلاس‌های تکنولوژی و … باشد.

در پایان مرحله دبیرستان،این مقطع، گواهینامهٔ اتمام دورهٔ متوسطهٔ دوم (معادل دیپلم) به دانش‌آموزان اعطا می‌گردد و  دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه‌های کشوری و یا بین‌المللی باید آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود را قبول شوند. 

هنرستان بخشی از دوره ی آموزش متوسطه دوم است که دانش آموزان با توجه به علاقه شان می توانند به آن وارد شوند. در این بخش علاوه بر آموزش دروس عمومی و نظری به دانش آموزان آموزش های های مهارتی و عملی در رشته های خاص داده می شود و آنها را برای ورود سریع به بازار کار آماده می کند.

طول این دوره نیز سه سال می باشد و در صورت تمایل نیز امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر وجود دارد.

از پرکاربرد ترین رشته ها در این بخش می توان انواع گرایش های رشته ی کامپیوتر، برق صنعتی، الکترونیک صنعتی و تعمیر ماشین های الکتریکی را نام برد.

انعطاف پذیری آموزش از راه دور را در نظام آموزشی ایران تجربه کنید.
در چشم انداز پویای آموزش و پرورش ایران، آموزش از راه دور نقشی محوری در ارائه فرصت های یادگیری قابل دسترس و انعطاف پذیر برای دانش آموزان ایفا می کند. در مدرسه پیشتازان علم، ما از قدرت آموزش از راه دور استقبال می‌کنیم و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را ارائه می‌کنیم که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا اهداف آموزشی خود را دنبال کنند و در عین حال شرایط و برنامه‌های منحصربه‌فرد خود را نیز رعایت کنند.
آموزش از راه دور که با نام‌های آموزش از راه دور یا آموزش آنلاین نیز شناخته می‌شود، روشی از آموزش است که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا از راه دور یاد بگیرند و موانع زمان و مکان را بشکنند. از طریق فناوری‌های نوآورانه و پلت‌فرم‌های مجازی، دانش‌آموزان می‌توانند به مواد درسی دسترسی پیدا کنند، با مربیان تعامل داشته باشند و در تجارب یادگیری تعاملی شرکت کنند، همگی از آسایش خانه خود یا هر مکان مناسب دیگری.
✦ ویژگی ها و امکانات
آموزش سوارکاری ، شنا ، اسکیت ، فوتبال و...
شرکت در مسابقات
آموزش آنلاین و اینترنتی
دسترسی به سایت ها و رفرنس های علمی معتبر
آشنایی با محیط کاری و دانشگاه های خارج از کشور
امکان استفاده از خوابگاه
امکان استفاده از خدمات روان درمانی و روانشناختی
دریافت مدرک معتبردیپلم و فنی حرفه ای قابل ترجمه در هر گروه سنی روزانه و بزرگسال
آموزش بصورت پروژه محور، کار تیمی و آموزش تعامل در گروههای کاری بر اساس تکنیک های اجایل

معرفی همکاران